furată de promisiunea nelimitatului fără număr fără număr fără număr și cu dorința exprimată sus și tare de a experimenta lucruri noi, îmi trece prin cap să schimb conexul (vodafone-ul adica) și orianjele în care m-am afirmat de ani buni pe post de client fidel, cu cosmote-ul. abonament de 15 euro (că, deh, sîntem ahtiați după promoții) – nelimitat pe fix și pe mobil, nelimitat pe fix în europa, nelimitat pe fix și mobil în america, sms-uri nelimitat și net nelimitat. plus un telefon samsung dual galaxy în care deja mi-am prins urechile pentru că este smart, domnule și eu sînt doar … Blondi.

toate bune și frumoase. anunț în stînga și-n dreapta că l-am prins pe tatăl mobilelor de un picior, mă simt amenințată de deșteptăciunea nelimitată a noului meu mobil, îi pun o melodie cu mare și pescăruși pe care nu o aud neam (zic că-s mașinile care aleargă pe stradă atunci cînd mă sună cineva), dar dacă mă vreau cu mobil deștept și cu nelimitățuri (ce-oi face, doamne, cu ele) asta am.

bun. ieri mă anunță lumea că de pe fix nu se poate apela mobilul meu. că sună ocupat.

așa mult vorbești, mămică?

nu.

păi și de ce sună ocupat?

bună întrebare. fac niște teste și constat că da, de pe numerele de fix mobilul meu nu poate fi apelat.

mă decid să sun la relații cu clienții. 1234. după un meniu stufos în care te rătăcești de-a binelea, obțin legătura cu o domnișoară căreia îi spun că nu pot fi apelată de pe fix. răspunsul prompt al dumneaei: să-și verifice cei cu fixul telefoanele! și dă să închidă. mie îmi vine s-o întreb: chiar toți, doamnă? nu o întreb asta, îmi iau vocea mea de fost manager într-o multinațională și îi explic domnișoarei că, înainte de a suna la relații cu clienții cosmote, am făcut mai multe verificări și nu mi s-ar părea normal să-și verifice toți oamenii telefoanele fixe, cîtă vreme se pare că la mine e problema. o conving, se pare, mă pune să îi dau două numere de fix, să facă verificările și să aștept, că voi primi un mesaj și apoi să sun neapărat din nou la ei.

cînd să sun? întreb eu.

după ce veți primi mesajul.

dar cînd aveți program? insist eu.

non-stop, mi se răspunde.

mi se urează apoi o zi bună.

azi, constatînd că nu s-a remediat problema și că n-am primit niciun mesaj, mă decid să sun să văd ce se întîmplă. din nou hățișul, de data asta un timp de așteptare de vreo 15, 20 de minute. nu abandonez, că sînt determinată. în sfîrșit, bine ați sunat la cosmote. bine c-am sunat. îmi iau iar tonul didactico-docto-moralizator-neimpresionabil și spun că am sunat ieri și nici nu am primit mesaj, nici nu s-a rezolvat problema. domnișoara (mi s-a părut mie sau am nimerit-o pe aceeași? oare o fi … dăcît una?) îmi spune sec:

cererea dumneavoastră de ieri s-a înregistrat. cînd veți primi mesajul, să ne sunați.

dar cînd voi primi mesajul? ieri nu mi s-a dat niciun termen.

termenul maxim legal de rezolvare a unor astfel de probleme este de 30 de zile. 

răspunsul ăsta mă reduce o secundă la tăcere. dar îmi revin și atac din nou:

poate ați mai avut totuși cazuri și știți totuși cam în cît timp se rezolvă o astfel de problemă .

am avut cazuri, dar fiecare diferă. 

deci nu puteți să îmi spuneți pe baza experienței nimic?

depinde cîte departamente sînt implicate, cîte cereri sînt făcute și, cum v-am spus, totul diferă de la caz la caz.

de data asta e șah mat.

vă mai pot ajuta cu ceva?

din corzile mele, refuzînd să fiu k.o. fără să mai scot două vorbe (oastea moare, dar nu se predă), răspund zîmbind amar:

nu m-ați ajutat prea mult nici cu problema asta și nu, alta nu mai am.

blondi, bine ai venit în cosmote! oricum, telefonul e super frumos și colorat și să nu uit că eu sînt nelimitată fără număr fără număr fără număr…

a, contractul l-am încheiat pe 2 ani. o fi bine? o fi rău?

pentru azi la secțiunea AstroTarot – cosmote – VII de săbii 

tarot_riderwaite_VII_săbii

nu spun că lucrurile trebuie să rămînă așa. dar, deocamdată, exact așa sînt. oricum, vă țin la curent cu ceea ce se va întîmpla.

ps. de remarcat totuși că, în momentul semnării contractului, dealerii cosmote (sau cum s-or fi chemînd) la care am încheiat abonamentul, au fost deosebit de amabili.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *