așa cum am spus, aventura cosmote s-a reabilitat cît de cît cu remedierea super promptă a defecțiunilor telefonului celui prin excelență deștept, iar vineri am primit și mesajul mult așteptat de la 1234 cum că sesizarea mea (aceea de acum 3 săptămîni, legată de imposibilitatea de a fi sunată de pe numerele fixe de romtelecom) a fost soluționată. am verificat și totul e armonios, cum ar fi trebuit să fie de la început…
pe scurt, aventura cosmote în imagini:
am inițiat dialogul cu împricinații (As de Săbii)
am așteptat (VII de monede), n-aș fi făcut-o, dar n-am avut ce face în perioada legală de soluționare a reclamațiilor (30 de zile)
și am primit răspunsul pozitiv (IX de monede)
în paralel, continuă o operațiune de trecere de a unui abonament de orange pe cartelă. este o luptă foarte strînsă cu sesizăriile/ reclamațiile mele pe de o parte și sistemul cel invincibil (așa e în sistem, eu nu pot să modific în sistem etc etc) de partea cealaltă. azi am ajuns la a treia sesizare în care am scris că am constatat cu stupoare că ceea ce mi s-a spus telefonic de la relații clienți orange nu coincide cu ce există în acel sistem. am solicitat un răspuns scris, cu care să purced la demersurile legale de înaintare a problemei la organele competente…
rîd de zor cu gîndul la lăcrămația mea în care constat cu stupoare… și cred că vor rîde și ei, în timp ce se vor gîndi: cum să constați nereguli cu stupoare? le constați cu naturalețe. că ele fac parte din … sistem…
aventura orange continuă. la luptă, oșteni!