uneori mai este și nevoie să deschidem larg ochii, să ne suflecăm mînecile și să apucăm situația de … cocoșel, iertată fie-mi exprimarea cu diminutive.

cei de la orange nu pot face nimic în favoarea clientului, deh, ăsta e sistemul.

după ce clientul constată cu stupoare că este purtat de colo colo ca o bilă împunsă de tac pe o masă de biliard, el se decide să ia atitudine. tranșant: “nu sînt de acord să mai plătesc factura și vreau un răspuns scris cu care să merg mai departe în justiție”.

ei, bine, sesizarea fiind semnată, înregistrată și apoi trimisă sistemului orange, același sistem decide să reglementeze rapid (în aprox 12 ore) situația și să încheie abonamentul cu pricina, trecînd numărul pe cartelă. deci, se poate!

cred în armonie, în bine și în iubire. dar, dacă, pentru a fi pace, trebuie mai întîi să fie război, atunci război să fie.

symbolon_marte_berbec

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *