Au început dilemele. Normal, Bebiță crește.
Așadar, este de ales între cariera de prim solist al operei. la început din Brașov, dar apoi de unde-o dori domnul Bebiță. Și asta pentru că, mai ales acutele (se vede că mămica lui se uită la Vocea României) și, mai ales atunci cînd i-ar fi somn dar se împotrivește din tot sufletul somnului, acutele, spuneam, sînt de o rară acuratețe și de o forță care străbat (desigur, cu lumina sunetului) toate etajele blocului. Altfel spus, răsuna toată scara de forța vocii lui Bebiță. Și ăsta e doar începutul.
Cariera de prim solist al operei este, așadar, una din variante.
Cea de a doua, tot în domeniul artistic, este cea de prim solist al baletului, la început din Brașov și apoi, la fel, de unde-o dori domnul Bebiță. De ce balet? Este foarte simplu. Bebiță stă pe vîrfuri cu o determinare incredibilă, mai ales atunci cînd încerci să îl bagi în cărucior. Nu agreează poziția șezut. Deloc. Vrea direct în picioare și cum căruciorul cel portocaliu n-are decît două poziții: șezînd și culcat, Bebiță protestează sub formă artistică, încordîndu-se din cap pînă în picioare într-o postură de viitor mare performer în Lacul Lebedelor. Sau, să fie Spărgătorul de Nuci? Dar nu doar acest element, mă duce cu gîndul la performanțe uluitoare. Mai este unul. Atunci cînd totuși adoarme (și mai ales noaptea), una din pozițiile cele mai confortabile de somn este cu capul dat atît de tare pe spate, încît între bărbie și gît nu mai este un unghi de 90 de grade, cum ar fi normal, ci unul de 180 de grade!! Încercarea de a-i duce căpșorul într-o poziție ceva mai normală (și mai confortabilă, zicem noi) se taxează cu un început de arie și cu revenirea în poziția acea de viitor mare balerin.
Bebiță, cîtă vreme dormi, somn ușor!
*
Din jurnalul lui Bebiță: sînt sincretic. 🙂
Tot din jurnalul lui Bebiță: de la părinții mei citire – pe lîngă suzeta fosforescentă, să existe și căruciorul 4 în 1, cu poziția 4 de stat în picioare. Mulțumim.